dinsdag 22 mei 2012

Het begin

Ieder begin is moeilijk.
Zeker als je net begint te bloggen. Want hoe begin je?
Laat ik me eerst even voorstellen: Jan Willems. Ik woon in Lauwersoog, op de grens van Groningen en Friesland, in het hart van het Lauwersmeergebied.
Mijn leven bestaat uit buiten. Daar wil ik in de toekomst iets over vertellen. Want ik denk dat ik werkelijk iets te vertellen heb. Over het echte buitenleven.
De hoofdrolspelers zullen ongetwijfeld mijn Harris Hawk Eugenie en mijn Slechtvalk Kate zijn. En natuurlijk mijn verrekijker!
Later, als ik verlegenheid van mij heb afgeworpen, zal ik over mijn andere passies verhalen. Over de Fee en Luna, het meest merkwaardig hondje die ik ooit ontmoet heb, en over mijn boeken die ik gepubliceerd heb en nog ga publiceren.
Reacties worden op prijs gesteld!

2 opmerkingen:

  1. via valkeniers.com....
    Ook ik woon in het noorden! ik ga zeker je blog volgen!
    slecht is prachtig en de Harris behoort tot mijn favoriete soort, qua uitstraling, gedrag en intelligentie! naar mijn idee ondergewaardeerd door velen. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een pak van mijn hart: Jan Willems is weer te volgen in de digitale wereld! Heel veel succes met de blog Jan, ik heb de eerste gedachtespinsels met veel plezier gelezen. De groeten uit Den Andel!

    BeantwoordenVerwijderen